Piraten partaj?!

Fan också.
Min beställning av Gojane skorna misslyckades.
Fick ett mail nu på morgonen om att mitt "creditcard" inte funkade!
Det var väl konstigt, när jag inte ens har ett kreditkort! >.<
Fy fasen...
Vad är det egentligen med amerikanare och deras "creditcards"?!
"Take it on the creditcard"
 "Its cool, I have my dads creditcard"
 " I want a creditcard that got no limit" 
Men, om man ALLTID går runt och handlar med det är jävla kreditkortet så får man feträkningen som INGEN räknar med och det slutar med att man viker ut sig för att tjäna ihop till den där kappan, klockan, kjolen, SKORNA som man köpt!

Gaah..


Jag har sett på nära håll, hur det är att ha ett kreditkort och har lovat mig själv att inte skaffa ett sådant!

Men..

(Amerikan-varning på mig nu) Jag vill VERKLIGEN ha de skorna!! >.<


Vill även ha en sista RIKTIGT fest, kanske maskis igen?! ^^,

Tänkte bara nämna, eftersom det är så svårt att få tag på alla, att jag är ledig nästa helg dvs 31 Juli och 1 Augusti! ;D



Puss/Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu