Post!

Klockan är lite runt 8, och jag sitter och väntar på posten som brukar komma runt den här tiden!
Jaah...suck.

Var som sagt ute igår med Marc, på score :)
HADE kameran med, som senare dog (naturligtvis) och när jag kom hem så tänkte jag inte på att jag kanske skulle ha laddat batterierna på stackarn. Men men, så inga bilder uppe på varken jobb-outfit eller äta-på-score-outfit!

Jag säger bara; Vilken skillnad lite sol kan göra, med en stad. (Och ens humör också, för den delen)
Jag var, på exakt samma plats igår som i förggår, precis samma tid. Skillnaden var att igår lös solen.
Och likaså mitt humör.
Dagen innan stod jag i regnet och väntade på bussen. Jag tyckte alla som gick förbi var sorgliga, och våta-kläder-lukten letade sig in i mina näsborrar. Det enda jag kunde tänka på var min sköna säng och Beck-filmen :)
Igår var det däremot annorlunda. Solen sken, folk kom lättklädda och såg glada ut. Man kände inte doften av våta jeans utan istället kände man doften av bränt bacon. (Iaf om man stod vid uteserveringarna)
Karlstad är Sveriges bästa sommarstad, NÄR SOLEN LYSER.
Gosh I love it! :)

Tur att solen skiner i Holland också, peppar peppar!

Puss//Karin

 En av förra veckans jobboutfits


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu