Torsdag!

Hej, idag har det inte varit en lung dag på jobbet, utan en DÖD dag!
Jag tror endast jag har kopierat fyra papper, öppnat två brev, och tagit hem 3 eller kanske fyra beställningar!
Det brukar i vanliga fall vara 80 gånger mer att göra, och vissa dagar har jag tillomed varit stressad, men just nu är jag låångt ifrån den där väggen som vissa pratar om (?).

Tur för mig, så har jag suttit och kollat runt lite på olika bloggar som finns.
Jag har hittat min nya favorit, (vilken min gamla var har jag ingen aning om), nämligen Oliva Eriksson som bloggar på Metrobloggen.
Vilken klädstil hon har...
Har man tappat intresset eller  kommer hem med ännu en ful tröja för 79.50 på HM och behöver inspireras så kikar man bara in där och redan efter ett inlägg så är man låst! :)
Jag vill shoppa....visserligen så har jag haft klädproblem länge, alltså; Jag har ingeting att ha på mig. De mesta som ligger i garderoben är 4 år gamalt, trasiga, skitiga, för stort, för smått osv.
Oftast när jag rensar så tänker jag; Men, den här kanske är bra att spara, eller: Jag har haft den så länge....
Och OM jag mot förmodan slänger något så ångrar jag mig ganska snart!

Men, nu jävlar,  nu ska skiten väck. Åtminstonde det jag absolut inte vill ha, men ist för att slänga ska jag GE bort det!
Någon som vill ha en garderobuppdatering gratis!? :)

Tar bilder ikväll och lägger upp på det jag skänker bort, så hör av er ;D

Puss//Karin


ps. I morgon kommer min sötnos hem igen, efter tio dagar borta i det kära Holland! Mums. ds.

Postat av: Lina

Trilli är säkert intresserad.

2009-07-16 @ 14:53:23
URL: http://linaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu