Att langta tillbaka..

Nu ar jag i Nederlanderna pa semster, aka jag har inte flyttat an...men det kommer!
Vi har gjort en massa skojs, vart pa zoo tillexempel och tittat pa lagenheter :) (Nej, alla lustiga vi har inte tittat pa lagenheter pa zoo:t,    >.<)
Iaf, sa har vi annu inte fatt en lagenhet, men det kommer mera. Har bokat in mote med maklaren pa tisdag, samt att vi ska till en annan maklare samma dag ocksa. Mycket flang och far! :)

I gar stack vi till Enskede (forsvenskad version av ortsnamnet Enschede), och partade natten lang, woho!!
Men kvallen var nara att sluta ung, hahaha! Tack vare tva av jordens batsa manniskor, Friida och Fredric (notera, jag ar inte sarkastiskt).
Jag alskar att vara pa semester med dom tva, :) Thanks for everything dolls...

Idag har jag och Marc akt motorcykel runt runt, till en del stader, och jag ar overlycklig over att jag snart ska flytta hit :) Helt sjukt underbart vackert som det ar, och jag vill visa alla allt typ :) Mohahah sa nu javlar far ni hasa er hit >.<

En grej som jag kom och tanka pa var laten "You, and you and you and you....." eller vad den nu heter...
Alla gamla Nv3FYRare vet vilken jag menar...
Men nar jag tankte pa den laten spreds sig en varm kansla upp over ryggen och jag tror det kanske kallas saknad eller nagot ?!
Tank att man skulle sakna en gymnasieklass sapass mycket? :)


Puss//Karin

  Skogsmulle nr.1 och nr.2!!


Postat av: Malin

Man must dance med Johnossi <3

2009-06-21 @ 22:04:05
Postat av: Johanna

ja och DEN av alla! (klasser alltså) Jag menar - alla kommer väl ihåg vad de tänkte första dagen i tvåan..

2009-06-21 @ 23:12:10
URL: http://tretusentolvhundra.blogg.se/
Postat av: Fyrnton

Just gotta love tha song! :D



@ Johanna: Jag har inte tvivlat en sekund, insåg direkt när jag klev in i klassrummet att det var en speciell klass

2009-06-29 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu