Studenten 09

Nu är studenten kommen och gången...:)
Mycket roligt, men också mitt jävla knä som vred sig i någon konstig ställning så jag fick åka hem :(
Men, jag har blivit lovad att jag ska få igen allt partande om en vecka, när vi är i Nederländera (ha!)
;D

Jag har faktiskt inget "sluta-skolan-kris" som jag hört att vissa kan få...jag har det mesta redan klart för mig vad jag ska hitta på under sommaren och den kommande hösten, så inte ngn panik härinte ! :)
Hade inte tänkt att skriva så mycket nu, hade tänkt att lägga in en och en annan bild från balen osv.
Vet inte dirkekt vilka det var som tog kort på studenten, så jag får vänta till de bilderna dyker upp ;D
Tror Friida tog de mesta ...

Jag har fortfarande min 90-tals nostalgi i kroppen, och jag hittade ett klipp på youtube om programmet Simpor och Grodfötter!
Kommer ni ihåg det? ;D
Jag minns att jag tyckte att det var lite äckligt men man blir ändå nostalgisk!
Åhh...:)

   Jag och Marc, innan balen!


Jag och Simon!



 

Puss//Karin



Postat av: Malin

Kan inte du be Friida skicka bilder från när jag åkte hem? Hon kom förbi... Eller lägger hon upp bilder någonstans?

2009-06-14 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu