Fredag!

Idag har jag köpt en student-klänning :) Jag är lättat och den är jätte snygg ;D
Kostade inte ens över 600 kr  ^^, Nu längtar jag som bara den till studenten, för just nu är skolan en pers...och det säger jag bara, gå aldrig i trean >.< Fy fan..
Det är första veckan efter lovet och jag har redan haft två prov den här veckan :S Och måndag onsdag var inte ens skoldagar, plus att jag inte var i skolan i tisdags..så på två dagar så...aa fy fan.
Men, nu är det ju helg och slappt och gött och allt, eller inte...
Denna veckan var lunget före stormer kan jag lova! Men, jag ska inte gå in i väggen, jag lovar..men jag kände förut på stan att sammanbrottet inte var långt borta...:S

Jag har allt upp till halsen, plus att när jag äntligen tog mig tid att slappna av nu, så mådde jag bara ännu sämre..
Tårarna brände innaför ögonlocken när jag satt i bilen på väg hem..
Fy fan...

AA, jag avrundar här..

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu