Jag pallar inte dig mer!

Jävla huvudvärk som aldrig vill gå ner...fnys!
Skulle ta en huvudvärkstablett förut, men dum som jag är så försökte jag svälja ner skiten med rö-hett te. Det gick inte, så piller-jäveln fastnade på tungan och löste upp sig och smakade Arne :S Urs....
Sen glömde jag bort att ta en ny...

Har pluggat idag, inför ekonomiprovet på onsdag, som jag vet kommer bli gôr svårt, för det är det alltid den lärarens prov! >.<
Aja, gäller bara att plugga hårt, så svetten skvätter, och faktiskt så är jag ganska seriös nu förtiden.
(Förutom det dära som alltid tynger ner mig när jag är stressad :/ fan)
Plus att jag snart inte pallar med en viss person längre...Pallar inte ens snacka om det, men fy fan!!

Var på nöjes i fredags, och det var hur mycket folk som helst!
Men, jag ska erkänna en sak, att förfesten var nästan roligare än själva "huvudfesten".
Ha!
När vi kom in på nöjes så försvann nästan alla till olika kompisar och olika delar av stället, plus att en till sak hände så jag stack hem runt 1 !
Haha...

Näe, nu ska jag åter försöka mig på att belägra en huvudvärkstablett...

Puss//Karin


ps. skickade anmälan idag till universitet ett i K-D och ett annat i Västerås ;D ds.

  Funderar på om jag ska baka, kanske :)

Ja, det är sent, men so what?!  :)


Postat av: Malin

Håller med om att förfesten nog slog huvudfesten

2009-03-17 @ 01:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu