Måndag!

Hej

Sitter på rummet och har pluggat lite :/ Men det är såå tråkigt ska jag säga...jag fattar varför matte inte är min grej! Suck..

Hade franskaprov som enda lektion idag så det har inte varit en röjar-dag direkt. Åkte till jobbet men åkte hem ganska snabbt igen för någon hade låst vårt föråd med saker såå >.<
Fnys!

Planerade lite för stockholms resan i april :) Ska dit både i april och maj :) Najs...Det var ett tag sen kan jag säga!

Nu ska jag snart hoppa i sängen, och inte sova ;D Har nämligen besök såå ;)
Barnförbjudet blir....

Idag, eller i morse när jag gick av och an och väntade på bussen som skulle gå halv två, så gick jag omkring och bar på Hampus...han är som en liten onge när han sitter på armen, och stryker sig mot ansiktet och sitter helt lungt ..hehe
Men iallafall då, så blev jag jätte sugen på att ha ett litet barn.
Denna känslan har jag haft från och till sedan jag var 12-13 år...:S
Hm, har ni det?!
Wierd iaf, men som tur är så ser inte jag barn som " onej-föstör-karriären-och-partyn" utan mer som...tjaa meningen med livet :)
Detta betyder inte att jag ska skaffa barn, (just nu) men jag är inte direkt en "karriär-kvinna" som vill vänta med barn för karriärens skull, och SEN om möjligt skaffa barn, och att ens tänka på det före 30 är en synd :s Nej...

Kanske en kattunge?! :)

Puss//Karin

  eller.....


  ? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu