St. Patricks Day

Ja, igår var det irländarnas afton, nämligen St. Patricks day. Och idag var det samhällsprov >.<
Jag brukar aldrig prioritera att partaja på veckodagarna ist. för att plugga, men igår var jag så trött på mig själv att jag alltid resonerade så.
Jag följde med ett gäng ut på en irländs pub och det var jätte bra stämning och allt var toppelitoppen som Flanders skulle ha sagt.
Jag tänkte att jag bara skulle ta en öl, och sen efter någon timme dra hem för att läsa lite till provet...
Men nej då!

Jag kan böra med att säga att "en öl" var "en liter öl" och jag är helt seriös.
Jag delade ett sådant glas med Marc, sedan skulle vi köpa en till, haha.
Då träffade jag ett gäng killar vid baren som jag snackade med, dom var riktigt riktigt schyssta ;D
Då banne mig skulle vi ha tequila race....
Jag säger bara: punkt, punkt, punkt!
Vi var fem personer och alla skulle bjuda laget runt på tequila, amagad!
Ni förstår säkert hur kvällen slutatde...precis.
Jag kom hem i någon jävla svarttaxi, när klockan var ett på natta, och jag kunde inte ens stå upp.
Jag lekte bulimiker ett tag också, vilket var mycket obehagligt >.<

Klockan åtta vaknade jag av mig själv och mådde som jag borde ha mått efter en sån kväll! Gaah
Provet var långt borta och jag ville bara somna om...Fy fan!
Pluggar nu inför det sista och hade tänkt att ta det i morgon..

Sprit....Aldrig mer! Bannabannabanna
>.<


Puss//Karin
Gaah


Postat av: Marc

Hehehe

2009-03-18 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu