Tisdag!

YEEES, ÄNTLIGEN KÖRKORT!! ;D;D;D;D

Tänk att få skriva den meningen och mena vad man skriver...men, idag hade jag ännu en körlektion (faktiskt i en timme för lärarn hade lite extra tid) ...
Mitt körkort känns långt långt borta, speciellt efter att jag gjorde några av teorifrågorna idag. >.<
Fnys, blev underkänd på varenda grej..suck!

När jag kom hem förut hade jag fått ett brev  också som inte var så väldans kul att få hem, suck!!
Folk brukar säga att när man möter många motgångar så är inte lyckan långt borta...så man vet ju aldrig.
Hittils har den lilla "visdommen" inte let mig någonstans, eller talat sanning så...men who knows?!

Ska göra mig iordning snart för att åka hem till sötnosen, ska till universitetet i morgon hela dagen, så varför sova hemma?! :)

Är sugen på ett svinrött äpple...(ja SVINrött) >.<

Puss//Karin


  Så här rött, med knaprigt skal också!

<-----Skulle sitta på sin plats!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu