Torsdag!

Av någon underlig anledning så bloggar jag oftast på torsdagar!
:)
Har varit en underbart fin dag idag, med tanke på vädret! Mumma...
Satt ute i solen och myste med en väldigt mysig person, hehe :)

Idag har jag även varit stygg...jag skippade filosofin, men jag övertalar mig själv att det är lungan för jag har ändå den lektionen i morgon kl. 8.30 plus att jag skulle hämta möbler ^^, Mohahaha

Idag har jag inget intressant att skriva, men jag har tänkt mig att jag ska lägga upp en sak här snart...
Håll ögona öppna, eller håld jår ajs åpän!

Puss/Karin


Vem faan är Linda Rosing?!


Haha, ja det är samma person....mohaha
Vadå?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu