Torsdag!

Igår var en ganska bra dag, eller jag har börjat försöka se saker och ting posetivt nu.
Jag gjorde nämligen ett tre timmar långt fysikprov, OCH jag svarade på varenda fråga!! DET mina kära vänner, är absolut inte likt mig..Plus att jag förvånade "miljöarna" i tisdags när jag satte mig och (faktiskt) pluggade fysik! Det ni...
Jag nämner dock inte att jag bad om hjälp ca. 89% >.<

Jobbade även som en dåre i förrgår, igår och idag med projektet...>.< Vill verkligen få den skiten borta nu, och jag är arg som faen!
Jag får göra all skitgöra, allt som är jobbigt som är svårt, kontakta och prata och ta tag i grejer...fy fan!

Men, nu ska jag sätta mig och skriva lite mer på projektet, suck...pust!

Och jag kan bara säga en sak till, att kommun-anställda städkärringar är såna bitter****** att det inte är sant!!
Mer behöver jag inte tillägga!!

Puss//Karin


Postat av: Malin J

Grymt bra pluggat Karin!! Långa vägar bättre än oss andra åtminstone... Hoppas hoppas hoppas att det går bra på provet!

2009-03-12 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu