90-tals nostalgi

Sitter hemma på mitt lilla rum och ska snart åka till Hagfors! :) Hehe
Kanske inte så kul när det regnar men vad fan!

Hade maskis här hemma i fredags som var hru kul som helst! Min outfit kanske var liiite vågad men men..;D Men tar ju bara studenten en gång i livet, så lite får man väl bjussa på!

Blev inte så mycket söva i onsdags/torsdag men det tog jag igen i morse ^^,
Städade som djuret i går också och nu är det riktigt fint, man kan aldrig ana att det varit lajbans här, men mamma är på dåligt humör så minsta lilla grej och hon blev vansinnig. (Jag hade bytt duk på bordet för den andra hade en ketchup fläck)
Hon skulle bara sett huset dagen efter...hahah!

90-tals nostalgi ja...jag kom på en sång av Addis black widdow och började söka runt på youtube och fick upp massa gamal klipp....ååh.
Sen hittade jag också en gamal glass poster från GB, gud! Alla glassar som jag molade i mig som liten skitunge finns med!
Nostalgi tripp for the win!

Puss//Karin



Kolla den där frukt glassen med jordgubb, citron och apelsin...den saknas ;D


Postat av: Malin

FYRA KRONOR FÖR EN PIGGELIN!!!

2009-05-24 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu