Bingolotto!

Fy fan för bingolotto. Vinner ju aldrig någonting!! >.<
Jo föresten, jag vann för några veckor sen...en ny lott! HA!

Sitter hemma och tar det lungt, försöker tagga upp mig själv till att verkligen jobba det hårdaste nu sista "jobbveckan" i skolan.
Betygen ska nämligen sättas i slutet på den kommande veckan, och jag har 6 uppsatser kvar att skriva plus mega-filosofi-inlämningen! >.<

Igår var det campusfesten, och det var nog bland det grisigaste jag har skådat!
Fy fasen vilken röra..
Tomflaskor, krossat glas, sönderslagna stolar, en halvfull pool, brandsläckare, cigarettfimpar till miljoner, kiss och spya typ överallt , men...är det fest så  är det! Haha...
Som jag nämde så hade stöllarna köpt en pool som dom ville förvandla till "hot-tub" så allt varmvatten i hela huset tog naturligtvis slut. Och som mest tror jag det satt uppemot tjugo pers i den där lilla poolen, och vattnet var brunfärgat ;D Nice!
(Jag badade dock inte...)

Nej, nu ska jag gosa lite med lillplutten aka Hampus och lyssna på lite schlager...

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu