Idag, onsdag!

Helgen var nice...:) Fredag till söndag spenderades som planerat i Gustavsfors, och det var mysigt men slitsamt :) Haha

Torsdagen spenderades tillsammans med min kära klass ute på Hammarö, närmare bestämt hos Jens :)
Det var jätte kul och jätte flum, och den som påstod att 210 cl Smirnoff Ice gör dig lika full som en 3,5:a borde nog tänka om ;D Haha
Det var brasa och grill och massor med knaglig engelska ;d Men det är sånt som här Valborg till eller hur.
Jag åkte runt två (på mina fina blåa cykel) och det gick förvånansvärt snabbt att komma hem :O Haha, vad det nu kan bero på ;)

Fick även mitt efterlängtade körtkort i måndags...så nu kommer det:
Jaa!!! ÄNTLIGEN KÖRTKORT, WOHO!!!! ;D Så glad man kan bli...:)
Känns riktigt skönt faktiskt, och jag måste bara tillägga; jag är KUNGEN bakom ratten, moahaha!

 Nu till en fråga som jag VET att alla mina kompisar kan relatera till...
Varför är killar så jävla trögtänkta?
Ibland känns som om de inte tänker alls, och när det väl får i gång apparaten där uppe så är det tusen gånger om försent.
Jag satt och läste lite bloggar här som skrivits av olika tjejor och alla har något ett några inlägg med rubriker som pikar deras killar.
Jag håller med!!
Killar tänker på sig själva i första rummet...det finns många som kan hävda motsatsen, inte minst killarna själva
Men den skrämmande och grymma sanningen är att killar är stora egoister, och skäms inte för att vara det heller!!
Så vill vi ha en man, så får vi leva med att dom sätter sig själv i första rummet...

Jag funderar faktiskt seriöst på att även till hösten fortsätta vara "särbo", inget mot min karl, men kärlek är bäst när man längtar, eller?!



Puss//Karin

Postat av: Mr A

kul å se dig i Mitt i city :) synd bara att jag såg ut som en luffare från Bronx ;)

2009-05-19 @ 04:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu