Sitter i skolan!

Sitter i skolan, som sagt!
Har varit lite slö med att uppdatera, men jag lovar, snart är det sommarlov (eller ja..) och då blir det nog mer bloggande:)

Börjar om 20 min, och slutar för dagen en timme efter det :) Eller slutar för veckan efter det, mohaha! Fy fasen vilken skön vecka det här är..och jag har bara EN enda sak kvar att lämna in, fast det är den där sabla filosofi uppgiften så >.< Det lär bli mycket jobb!

Ska till stan idag, och checka skor. Ska försöka övertala Simon att orange ÄR snyggt!
För jag vill ha orange skor på balen, eller rättare sagt jag vill ha dom fina skorna överhuvudtaget :)

Haha..
Hade mitt sista prov igår...religion och franska, är överlycklig att det är över.
Känns som att vara i skolan efter nästa vecka kommer kännas lite överskattat.

Nu ska jag dra! 

Puss//Karin

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu