The sommar is här!

Men förmodligen inte för att stanna!
Så idag har jag verkligen tagit reda på timmarna i solen, och naturligtvis kokat mitt vinterskinn! >.< Aj aj.
Röd som en babianrumpa och svesa svesa på armarna.

Tog i och för sig en liten paus ifrån solen och stack till bergvik för att köpa Morsdag-present. (Nej, att vara ute i god tid existerar inte i min värld) Så det blev en väska som hon önskade sig!
Fint! :)

Nu ska jag inte vara ute i solen mer, för fy fan! >.< Okej, jag gnäller, men jag är faktiskt svensk!

Party i kväll också, men har inget att dricka >.< Najs! Får väl bli en nykter liten ferre ikväll...för ovanlighetens skull!

Puss/Karin

  Så kan man se ut!

Postat av: Friida

Häärligt bränna kurrin!:D ;)

2009-05-30 @ 18:20:38
URL: http://saikoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu