Blablabla..

Jaha!

Då vart man klar med projektarbete, och idag skrev jag in mig för att göra nya tentor >.<
Gaah. Give me a brake.
Och inte ett brake som jag måste plugga som en galning på . Fnys..

Det var mitt dagliga gnäll. haha ^^,

Helgen:
Fredagen så var det lungt. Satt hemma, myste med Marc för en gång skull, kollade på film och tryckte grillchips.
Mums.

Lördag blev det däremot utgång med Marcs polare, och liiite för mycket vin för min del. Eller mycket för mycket vin rättare sagt. Hmf.

Igår så skulle jag ha gymmat (för första gången i mitt liv) men en kompis, men lite grejer mellan henne och hennes boyie kom ivägen så det blev kina mat framför tvn istället. Hehe...
Tjaa. :)

Nu är det ungefär 4 veckor kvar innan jag lämnar Holland för en veckas semester i....Sverige. Haha. ^^,
Mmm, jag längtar. Julmat, svensk tv, snö (förhoppningsvis) haha. Och Hampus och Ida ofcourse, jag vill ha katt!!


Nej nu ska jag sätta mig och glo på tv igen...mohaha.

Avslutar med en fin fin bild!!


Puss//Karin


Postat av: Anders Ahl

Hoppas vi hinner ses under den veckan du är hemma :)

2009-12-10 @ 03:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu