Jag undrar över en sak?!

Jag har bara en liten fråga...
När börjar det roliga??

I tre år kämpade man på ett jävla gymnasie, men inlämningar och annat skit.
Det enda man pratade om på rasterna var hur skönt det kommer att bli när vi tagit studenten och våra liv verkligen börjar.
När vi inte längre behöver slava under någon annan, eller stressa sönder för prov and so on.

Eh??
Mitt liv är just nu sönderstressat. Igen!
Då och då brukar jag stanna upp och tänka om det här verkligen är det jag vill.
Stressa stressa stressa.
Njuter jag??
Nej...
Varför lever jag inte livet? (För det kommer efter att du har stressat) Eller??
Nej jag blir så trött på mig själv ibland att jag bara vill ligga kvar i sängen med min ryggont och tänka mig tillbaka till en mer fridfullt minne.

Slut på gnället från min sida.

Jag vill ändra om lite, eller vad man ska säga, med mig själv. Hhaa
Bla. så vill jag för det första klippa och färga mitt tråk-hår.
För det andra vill jag pierca mig, och för det tredje vill jag tatuera mig ;D

Men här kommer lite bilder från när jag satt och lekte igår med olika frisyrer.

Glöm ansiktsuttrycket.
Den här frisyren var Marcs favvo >.<




Gillar brösten iaf ^^,




Detta är min favvo Haha ;D








Tjaa?? Svårt val faktiskt ;D



Puss//Karin

Postat av: Friida;D

Jag tycker att den näst sista va snyggast:P Eller din egna favvo, den va oxå snygg;)

2009-11-28 @ 17:14:48
Postat av: Anders Ahl

Håller med. Näst sista :) Vad var det för fridfullt minne du tänkte på? :) Våra filmkvällar kanske ;)

2009-12-10 @ 03:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu