Upptagen

Det är väldigt mycket nu, så man hinner knappt vila sig en minut eller två. (Man = jag).

Har hur mycket som helst i skolan i och med att ett projektarbete ska vara inlämnat snart. :S (Paniken växer)
Förra veckan så var mamma på besök så det var fullt upp, och denna vecka så har Simon varit på besök. Lika fullt upp igen ^^,

Men men, igår så spenderade vi kvällen i Amsterdam. Trevligt trevligt, men jag blir alltid lite förvirrad när jag är där.
Det är så mycket folk, så mycket att titta på och trångt är det också. Haha. Inte nog med det så går de bussar, spårvagnar, bilar och cyklar till miljoner överallt. Och då menar jag verkligen ÖVERALLT.

Sitter och väntar på att vi ska skjutsa Simon till flyget om 45 minuter ungefär sen blir de att ta det lite lugnt haha.

Lägger upp lite bilder nu från igår...


Puss//Karin

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu