Första tentan är avklarad.

NU är första tentan avklarad. Puh. Bara 5 mer att ta mig an.
Som ni kanske förstått så är jag ganska upptagen nu, med plugg plugg och mera plugg.

(Internet hemma är lite fuckat också >.<)

I lördags var jag iaf ute och parta i Arnhem. (Där jag bor)
Det var skojs, men jag orkar inte ta alla detaljer, så bilderna får göra sitt :)

Väldigt kort inlägg de här, men jag sitter i skolan och ska väll strax dra mig hemåt och plugga lite RST (research and statistics) som vi har prov på i morgon.
Men, sen på onsdag eftermiddag kan jag pusta ut en aning eftersom nästa prov är efter lovet.
Så det blir att ta med sig skolböckerna och laptopen till Sverige ^^,

Puss//Karin


 

 

 

 

 

 

 

CIDER det enda rätta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu