I can hear the trains...

Japp, jag kan höra tågen klart och tydligt härifrån.

Sitter i soffan i mjukisar och tittar på Two and a Half men, och funderar på att dra ut lite senare. Hm..
Igår var blev det iaf utgång även fast jag var hur trött som helst.
Igår hade jag nog bara velat sitta i soffan och glott på tv eller något sånt. Hade en fulhets dag också, som grädde på moset! >.<

Igår var jag iaf på The Level, en nattklubb i tre våningar och på översta våningen hade några från skolan ordnat ett Chinesee party, vilket innebar en massa konstig kinesiskt pop musik och massa alkoholstinna kineser. Men det dög.
Dock tyckte jag att musiken på våning två var tre hundra gånger bättre, så jag och två andra tjejor slank ner dit titt som tätt.
Vi gick upp met bara för att röka eller prata med någon men jämna mellanrum.
Men jag tröttnade ganska snart, eftersom det inte riktigt var PARTY utan mer stå-och-snacka-med-en-öl-i-handen. Not my style, hehe.
Min stil är mer att full som en kastrull och dansa, dansa, dansa. :)
Men jag har också lite ångest för torsdagar eftersom jag ska upp klockan sju dagen efter..>.< Jävla schemaläggare alltså!!

Jag var hemma runt 3 och insåg att jag skulle få ca. 4 timmars sömn, vaknade när Marcs alarm ringde vid 6.20 sen ringde mitt alarm kl 7.00 och jag tänkte att; Jag kan ligga kvar till 8 eftersom jag ska vara på skolan 9.20.
Naturligtvis gick det inte som planerat utan jag vaknade tio i nio, skyndade mig upp, tog en huvudvärkstablett och stack. I princip.

Puss//Karin

Jag, med piercing i näsa och under läppen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu