Ibland funkar det, ibland funkar det inte.

Hela dagen igår så var internet kaputt. Typiskt, hemma, ensam ingen skola, bakis och trött och bara tv shop på tv. >.<
Men nu funkar det igen (wierd)

Idag lyser solen här i Arnhem, och jag hade tänkt att jag ska cykla in till stan och kolla om jag hittar något fint :)
Man får ju passa på nu när man har Zara och Mango i närheten ^^,

I onsdags så firade vi (några pers från skolan) att vi hade haft våra första tentor med ett litet partaj hemma hos en tysk kille i min klass.
Det var skojs, även om det var lite väääl många tyskar (9 st) som alla bara pratade med varandra...>.< Sen var det några holländare och så jag!!
Är fortfarande enda skandinavien på skolan, men jag har hört ett rykte om att det ska finnas en dansk kille, men jag vet inte. Rykte som sagt.
'
I går var det piss väder ute. Lika bra de för desamma gällde mitt humör, hehe.
Disigt och fuktigt, urs. Men, jag var  iallfall ute på en liten promenix. Jag gick genom en betong djungel urs...
Nej nu lämgtar jag till Sverige och den friska luften, Billys Panpizza och cider :)

Lägger upp bilder lite senare om jag hittar något skojs på stan, och kanske ett inlägg till om en liten tanke jag har.

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu