Nu funkar det.

Nu funkar internet som det ska igen. Gött

Vädret är vääldigt knepigt.
Igår när jag cyklade till skolan så frös jag som en liten råtta, och hade vantar, tjock tröja, tjock jacka you name it.
Ändå var jag frusen ända in i benmärgen, urs.
Jag tänkte att nu är det verkligen höst, och det gick fort. :| Gaah.

Så i morse när jag gjorde mig i ordning , vet inte hur lång tid det tog att hitta rätt kläder som inte var fula men varma, men inte föööör varma eftersom jag skulle vara inne större delen av dagen.
Ute var det blött eftersom det regnat och det var mulet precis som igår.
Jag tog på mig en tjock tröja, jacka, vantar and so on.
Sen gick jag ut....och möttes av VÄRME!!
Jag kunde nästan inte tro mina...känselspröt??
Där åkte jag på cykeln, såg ut som jag kom från frysrummet och åkte förbi andra i t-shirt som tittade konstigt.
Innan jag var framme kan jag bara säga att jag höll med allas blickar om att jag var wierd.

Men jag skyller på det fruktansvärt knepiga vädret.
Igår blåste det snålt i mitt ansikte, idag fick jag en varm vindpust i ansiktet.....:S
Det var tillomed varmare idag än när vi tog studenten den 11 juni.

Puss//Karin

vår sprillans nya hightech micro som marcs mormor inte förstod sig på, så vi tog hand om den

 

Middag ^^, mums

 

Min party outfit förra tordagen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu