Plugg plugg plugg

Känns som plugga är det enda jag gör nu förtiden. Och det enda jag borde ägna mig åt också, med tanke på att nästa vecka är tenta vecka >.< Fy!!

Men men, jag gör iaf mitt bästa, och räcker inte det såå...

Har inte hänt så mycket, men kan berätta om helgen som gick.

Fredag var lugn. Gick ut med Maiti, Gin och Marc.
Först var vi hemma hos dem och käkade, sen gick vi ut till The Cavern och drack några cocktails :) Var hemma runt ett ungefär. Inte så sent.

På lördagen stack vi till Rotetrdam, på födelsedags party. Det var skojsigt, först var vi hemma hos henne som fyllde år och lite senare blev det utgång till en ÖVERfull nattklubb. Var människor överallt, så många att man knappt kunde röra sig. Not so fun.
Också var det hur varmt somhelst så jag och Marc gick ut en sväng och hamnade i en bar som hette Stockholm :) hehe
Efter det gick vi tillbaka till nattklubben igen, innan alla tog en taxi hem.
Var hemma runt fyra, ;)

På söndagen så åkte jag och Marc runt lite, och kollade in olika städer. Tyvärr är allt stängt på söndagar här i Holland, förutom resturanger och caféer så vi åkte först till Gouda ( ni vet ost-staden). Efter en regnig vistelse där så fortsatte vi till Utrecht, en ganska stor stad. Och gick runt där ett tag, åt en kebab och sen drog vi hem. En ganska trivsam söndag fakstiskt :)

Nej, nu ska jag fjäska lite för Marc så jag kan få lite massage på min onda plugg-rygg (?).
Heheh

Ett hotell/vandrarhem på ost-torget i Gouda.

 

 

ost

 

Utrecht

 

Puss//Karin

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu