Utan bilder.

Hej , sitter i skolan så det blir ett inlägg utan bilder.
(Utan värdefullt innehåll också för den delen)

Det är fredag idag vilket innebär att Marc ska ut (!) och jag ska iväg till Maiti och Gin, hehe.
Igår var det party; Oktoberfest närmare bestämt, på skolan. Eller ja det ligger en bar/nattlkubb på innergården på skolan, där det var hålligång igår.
Yäy, bratwurst och surkål ;D Hahah, samt en massa öl!
Jag höll mig dock till rosé öl större delen av kvällen tills den tog slut i baren, då fick jag ta vanlig öl.
Uhh, jag gav bort det mesta, jag klarar bara inte av det.
Jag smuttar på det ungefär som om det vore torrt vin eller liknande.

Just nu är det lite mer än en vecka kvar till tentorna och först ut är Logistics sen blir det Research and Statistics.
Mums...(not) >.<
På lördag bär det av till Rotterdam för ytterligare ett party, :) Nice.

NU avlsutar vi det här, annars blir det bara mer skit att läsa, mohhaha

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu