Chock!

Jag fick en chock när jag skulle kolla mitt bankonto förut på internet.
Jag tror jag aldrig sett en sådan summa på min lilla bankonto förut.
Vill inte avslöja för mycket, men tack CSN. :)

Har inget vettigt att prata om idag heller.
Har lite ångest dock.
Vill vara nyttig men det känns nästan som en omöjlighet.
Jag sitter i min stora soffa, läser, tittar på tv och mestadels sitter vid datorn och kollar facebook.
Jag ägnar inte ens en tanke åt att jag kanske skulle ta och gå ut gå eller liknande.
"Jag cyklar ju varenda dag till skolan, de borde väll räcka?"
Sen så tänker jag att jag måste "hålla igen lite" på godis, chips och annat.  (Fast egentligen är jag inte så förtjust i sånt, jag vet inte vad som hänt).

Idag tog jag iallafall tummen ur och gick ut på en promenad. Det var väldigt uppfriskande.
Gick dock i jeans och skinnjacka, men jag kände hur tempot trappades upp och jag var hemma igen efter nästan en hel timme ute.
Det var inte direkt som skogspåret hemma, som känns bara en aaaaning trist, utan här gick jag runt och kollade på husen och villorna, spanade på kossorna som idislade.
Det gjorde "powerwalken" mer intressant.
Och jag är en planerings människa, vilket fick mig att göra en plan.

Here it is :
  • Sitta i bibblan på skolan och plugga minst en timme varje dag. CHECK!!
  • Börja med pilates (Halv check, varje tisdag från 19.00 till 21.00, ska börja nästa vecka)
  • Börja holländska kurs FAIL!! (Kursen var fullsatt så jag får börja i Januari ist. )
So far so good. :)

Puss//Karin

ps. jag har totalt glömt bort att säga att när vi stannade i Löddeköpinge (skåne) påväg ner till Holland så såg vi Thomas Dileva på den bensinstationen vi stannade på. Hehe...Twice om de nu är något att vara stolt över?! ds.

"Vi har bara varandraa, vi har bara varandraa...."

Före rakning                                                                Efter rakning (before is better, I think ;D )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu