Culture shock?

Idag åker jag hem igen. Eller här är faktiskt "hem" nu så ..jag åker iaf. tillbaka till Sverige idag.
Nej alla tvivlare, det var inte såhär länge jag stod ut. Jag kommer inte hem forever, och om en vecka åker jag tillbaka till Holland. Punkt slut.

Jag pallar inte berätta varför jag väljer att "vila upp mig" i landet i Norr, för jag har berättat om och om igen, så nu sitter jag här med rödsprängda ögon och huvudvärk. Suck...

Jag har heller inte uppdaterat så värst bra, och det finns det två anledningar till. Nej föresten, tre.
För det första så har jag inte haft tid, klyschigt jag vet, men så är det.
För det andra så gillar jag inte att jag måste sitta med ett mobilt bredband och skriva, vilket begränsar ALLT till ungefär 3% från de normala.
För det tredje har jag inte haft så mycket intressant att skriva om. Som jag sa så lovade jag att lägga in bilder på allt jag gör och dyl. men naturligtvis glömde jag batteriladdaren till kameran i Sverige (som jag kan hämta nu), plus att med mobilt bredband går det inte att lägga in bilder i bloggen :S Sjukt!!

Just nu sitter jag hemma hos Marcs föräldrar, i deras soffa och väntar på att klockan ska bli två. Då åker jag och Marcs pappa till flygplatsen och klockan 4 lyfter planet.
Så jag räknar med att jag är hemma i Karlstad igen runt 11 i kväll kanske. Om man räknar med förseningar och annat så säg runt 12.


Jag hade tråkigt en dag efter skolan, så jag lekte lite, ehe..


Puss//Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu