Färjestad forever!!

Haha... Jag låste mig ute häromdagen. In till huset har vi nämligen en port, som låser sig själv när man drar igen den, så utifrån går den inte att öppna utan nyckel, men inifrån går det bra. Jag skulle gå ut för att hämta posten, och hade precis duschat. Jag hittade ingen vanlig liten handduk utan fick tag på den största vi har....Of course. Jag hade även på mig en t-shirt i strl. XXL som är för lång för att ha som t-shirt, men definitivt för kort för att ha som klänning. Trycket på framsidan var FÄRJESTAD med stora bokstäver samt den obligatoriska vargen. På fötterna hade jag dessutom ett par färjestad varg-tofflor. (Go fbk) Jag gick ut för att hämta posten och vänder mig om.....inser att jag glömt NYCKELN!!! Doh!!!!!!! Dörren hade gått igen, och ingen mobil och Marc var på möte!!!! Jaha..försökte se om ngt fönster var öppet men icke sa Nicke. Har jag nämnt att vi bor precis mittemot tågstationen också? Så alla som stod där på perrongen såg det lilla färjestad-fanet, rädd, utlåst, fattig, ynklig och fan & hans moster! Jag fick ringa på en granne som kom ner och öppna. Det var för övrigt första gången jag träffade denna granne! Eheheh..... Puss//Karin

Postat av: Friida ;D

Hhaha fan vilken stjärna du är gumman!;D

2009-09-01 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu