Heel lekker!

Ehehe.. Det är inte mycket jag förstår av språket här nere, men det går bättre och bättre. Värre är det när jag själv ska sätta ihop en mening. Ojoj. Men men, ingen begär att jag ska kunna prata holländska så, det är ingen panik. Igår var det skola från 13.30 till 16.00 med en rast på ungefär en timme mellan 2 och 3. Jag är bortskämd känner jag. För just nu är klockan snart åtta och jag börjar idag 8.45, men inte nog med det så slutar jag 17.30!!! Fy faan säger jag bara. Hatar att gå så länge i skolan, det är bättre tycker jag när man får sluta runt två, tre någon gång. Baah. Idag på schemat så står franska, marketing och logistics. Hehe...ska bli intressant. Är även party-torsdag idag också, och det betyder French Kissing @ Lumiére. :) Alla cocktails 40 kr, men jag vet inte om jag ska stanna så länge. Ska upp tidigt i morgon men, men förfest i city blir det iallafall. :) Måste göra mig i ordning nu, sitter här med vargtofflor och tofs mitt på huvudet. >.< Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu