Im a beliver!

Jag tror väldigt mycket på horoskop och spådom och allt underligt som figurerar.
Och jag läste i mitt horoskop, följande;

"En väldigt liten fråga visar sig bli ett stort problem när du ska reda ut det. Kanske är det en principsak.
I varje fall vägrar vännen som du diskuterar med att backa en endaste millimeter. Följden kan bli gräl eller i värsta fall en avbruten kontakt."

Ja, vad säger man?
Inte mycket att säga.


Nu är jag iaf. hemma i Sverige men det känns inte direkt som "hemma" heller.
Mitt rum är inte mitt rum längre and so on. Jag har ju mitt liv där nere, och just nu känns det lite tomt att sitta här.
Men det kan ju bero på något helt annat, faktiskt!

Nej, nu ska jag ta och byta om, för snart kommer Lina och sen kommer det någon golv gubbe.

Puss//Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu