Inflyttnings fest(er)

Har haft två inflyttnings fester nu i helgen, så jag är ganska trött. Puh... Kan även säga att jag är genom stressad över ALLT. Jag har läxor upp till halsen, jag har inga pengar (aka jag har inte hört ett pip från csn som borde ge mig mitt studebidrag snart), jag har inge holländskt bankkonto, jag är inte inskriven i kommunen, det är dittan och dattan. Faan. Jag vill hem, allt var så jävla enkelt. Bla så fattade jag vad alla sa och inte stod som ett jävla fån och undrade om någon satte i halsen, men nej de bara frågade mig något!! Varför VARFÖR kostar det pengar att gå i skolan?? Så jävla roligt är det faktiskt inte...kan jag lova! Fått min lön också, 4000 gick till skatt, 4000 gick till hyran, 1000 kronor gick till att köpa böcker som jag behöver i skolan. Alla säger åt mig att "det löser sig" , "lugn allt kommer bli bra", "jorå du kommer visst få ditt studiebidrag". Får jag bara påminna folket om att OM jag inte betalar min avgift till skolan, så kommer jag bli utkickad därifrån.... Fuck off. Life sucks

Postat av: Malin J

det kanske àr instàllningen att det lòser sig som gòr att det lòser sig. Jag hàller tummarna fòr dig!

2009-09-06 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu