Lat söndag!

Det har verkligen varit en lat söndag.
Vaknade när klockan var runt ett, åt frukost, låg i sängen och kollade på Over The Hedge, ehehe.., sen gick jag och Marc en promenix runt i vår kära lilla stad och upptäckte att det pågick Velp Loppet. Ungefär som stadsloppet i Karlstad.
Det var väldans gött väder också, soligt men ändå inte gassande. Efter ett tag gick vi och satte oss på en uteservering och tittade på alla som sprang förbi oss. Heja heja...Haha.

Igår så var jag ute, för första gången på en helg. Men det blev inte så fruktansvärt sent ändå, jag var hemma vid tre...:O
Men vi började i Merels (en tjej som jag träffa på Intro Camp) studentrum, med att förfesta med cider, vin, öl och röka. (Cigg alltså, ;P )
Där stannade vi till runt halv tolv eller något sånt. Efter det gick vi ner till stan och försökte leta upp ett ställe som passade. Jag ville parta, desamma gällde Merel och Claudia (en tjej från Tyskland) men de andra; en kille från Tyskland, två killar från Ukraina och en annan tjej från Tyskland ville gå till någon bar och bara sitta och snacka!!
Suck...
Plus att de är två killarna var nyss fyllda sjutton så de kunde inte komma in var som helst, och den hade inga pengar och den ville inte dansa , bla bla bla.
Så vid tre tröttnade vi och stack hem igen.
Nästa gång blir det endast girls night out hmf. >.<

När jag var ute och gick förut så tog jag faktiskt med kameran och dessamma gäller igår kväll men jag har inte hunnit lägga in några bilder än, så de kommer när de kommer. :)

pUSS//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu