Snattar av grannen.

Sitter i soffan och har precis sagt hej då till mamma och pappa, som stannar liite längre i Holland än vad som var planerat.

Bilen vår gick närmligen sönder i Danmark, och vi fick hyra en bil i Köpenhamn.
Men naturligtvis är inte bilen lagad än (de har inte ens tittat på den än), så vem vet hur länge de blir kvar här?!
Trevligt tycker jag.


Idag var även första dagen i skolan på en vecka och det känns som jag missat en smula mer än vad jag borde ha gjort. Ooops.
Men men, denna vecka är den PLUGG som gäller för min del. Fick även besked från CSN idag om att mina pengar is on their way och det gjorde verkligen min dag/vecka/månad ja om inte mitt år. Hehe

Har lite bilder att lägga upp, så det får bli mitt avslut här.

Puss//Karin


 

 

 

 

Mitt sovrum :)

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu