Frrrredag!

Idag är det fredag och om precis en vecka sitter jag på ett flygplan hem. :) Jag har faktiskt lite hemlägntan, har ju trots allt varit borta i 5 veckor...
De är länge.

I tisdags fyllde Linda 20 år som vi hade tänkt fira idag! :)

Tänk att de redan har gått 4 veckor. När jag blickade fram mot sommaren så kändes de faktiskt ganska tungt att behöva jobba i fem veckor, det är ju ur-långt, tänkte jag då.
Men förra året jobbade jag också fem veckor, och det klarade jag ju av. Men ändå.
Och nu har jag bara 4 jobb dagar kvar och jag tycker att de gått fin fint.
Visst de blir långrandigt att sitta framför burken hela dagarna och tjöta i telefon, men jag trivs faktiskt.
Dock ska tilläggas att det känns oerhört skönt att det är sista året som jag jobbar här.
(Positionen som jag vickar för ska läggas ned) Det känns som jag kan de här nu. Ingen nytt, inget häpnadsväckande. Done!! Men, jag tackar för de fyra åren iaf. ^^,

Här kommer lite bilder hittade på google, för att stilla min hemlängtan en smula.

Puss//Karin


 























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu