Last day

I dag är det sista dagen på jobbet. För i morgon bär det iväg hemmåt för flytt haha :)
Känns både tråkigt och roligt. Har ju faktiskt längtat en hel del hem, men det har varit roligt att vara hemma och träffa familjen.

Dagen so far har gått i 190. Det har varit massvis att göra och först nu kan jag slappna av lite, men jag gissar att jag får mer att göra snart igen. Vilket jag bara tycker är gött eftersom dagen går fortare då! :)

I dag ska vi på kalas också, eftersom Lina fyller 20 i morgon så blir de till att gratta henne. Grattis på dig i förskott, hihi.

Update:

I tisdags var jag, Sara och Maria på bio. The Karate Kid, den nya versionen på den gamla åttiotals filmen "wax off wax on", som förmodligen ingen kommer ihåg eller ens har sett. Men men, min passion är ju hong-kong action, som visseligen den här INTE här, bara lite halvt. ;)
Åter till ämnet; The Karate Kid var jätte bra,  och om jag nu ska ge ngt betyg så får den 4 av 5, eftersom den hade en bra handling, lite klycsha men vad spelar det för roll? Extra mycket plus för Jackie Chans strålande instats med en allvarlig roll  för en gång skull som han klarade med bravur, you rock Mr. Chan.
(Sen att jag blir kär all over varenda gång jag ser Jackie Chan i en rulle är en annan historia. >.< )
Will Smiths grabb spelar ju huvudrollen i denna film, och tja, efter några år så kan han också kanske försöka sig på en skådis karriär, mycket söt liten unge :)
Varför filmen inte får fem utav fem är att jag personligen tycker att de är för LITE fight-scener i filmen. "Mäh, det är ju rätt packat med de" säger någon då, och JA, men de är min PERSONLIGA åsikt, vare sig Hans Wiklund tycker slagsmålen kunde varit en smula nedtonat eller något sånt.
Som sagt, Hans Wiklund, I love fight, I love hong-kong action, I love to watch it, shut up!
:)
Inte aggra nu!

I går var jag ledig så mamma och jag åkte upp till Hagfors en sväng, sen så kom Lina över och slingade mitt hår :)


D VA D!!


Puss//Karin

























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu