Lunkar på.

Dagarna lunkar så sakteliga på, har redan jobbat 3 veckor utav fem.
De tre första veckorna har jag jobbat heltid, dvs varje dag måndag-fredag.
Men nu de sista två veckorna jobbar jag bara halvtid, vilket känns väldigt skönt faktiskt. Blir som ett litet mini-sommarlov trots allt! :)

I går var jag alltså ledig och åkte in till stan. Hittade en del, men eftersom jag inte har ngn kamera sladd till datorn, så kunde jag inte lägga in några kort.

Det har varit väldigt bildsnålt den här sommaren vilket beror dels på att jag bara har jobbat och sitta och ta massa kort på en dator och en telefon? Visst...Nej.

Men fredag den 20:e åker jag hem igen och då kan de bli bildregn :) Har även planerat in en liten mini-trip sista helgen i augusti och då kan kameran åka med.

Flyttar även när jag kommer hem, så jävlar i mig vad bilder det kommer att bli! Har kommit på mig själv med att jag oftast när jag läser andra bloggar (lite större) så skiter jag i vad de skriver och bara scrollar ner till bilderna.

Har just nu en absolut favorit blogg som jag läser nästan slaviskt. www.fashiontoast.com
Väl värt ett besök!

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu