Måndag!

Ville bara passa på att uppmärksamma att idag är det min namnsdag!
Så, nu släpper vi det!

Helgen har varit lugn, dock var jag ute i fredags, men det blev en tidig kväll av en anledning! (För mycket alkohol, fy!)
Lördagen tillbringades alltså i soffan med en filt och en katt i knät. Men det var inte helt fel :)
Sen åkte jag och mamma till bergvik! (Yess, jag som vart såå sugen på att shoppa i två hela veckor nu).
Hitta inte ett piss. Inte ett plagg, inte en trasa dom intresserade mig.
Men å andra sidan så har jag aldrig haft mycket för bergvik, faktiskt.
Det är trångt, trånga buktiker och de butiker som finns har ett väldigt svagt utbud. Tummen ner för bergvik.

Jag får nog ta och åka in till stan nästa vecka tror jag, och se om jag kan hitta något fint.
Tog inte med mig så mycket kläder till Sverige, eftersom jag hade tänkt shoppa lite, så annars skulle jag inte kunna få med mig allt. Haha, nu skriker min garderob tom där hemma.

I går var jag i Norge, för att hämta hit Marc som flög till Rygge.
Det var otroligt roligt att se honom igen, efter två baota veckor i från varandra. Så nu ska han vara här i en vecka och ha ledigt medans jag jobbar. Dock är jag ledig på fredag så vi håller tummarna för vädret!!

Puss/Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu