Okej?

Nu har jag extremt tråkigt här.

När jag frågar på jobbet om det har varit körigt när jag varit ledig så får jag svaret: "Ja gud ja, det har ringt i ett". Men, de ger dom blanka fan i att göra när jag jobbar. Hahaha
Vilket leder till att jag får ganska mycket tid att tänka på andra saker.

Har ju varit så himla dålig på att skriva också kommer två inlägg på en dag om absolut ingenting, mohaha.

Det jag ville säga var att mitt hår växer väldans fort, eller kanske inte?!
Iaf, så klippte jag ju av mer än hälften dagen före julafton.

Kanske inte bästa bilden, med tanke på att mitt hår är blött och tagen i Mars hahah.




Här slutar mitt hår precis ovanför axlarna och när jag var nyklippt så slutade håret vid örat. Jag kunde inte ens ta det bakom örat!

Nu när jag hade så extremt tråkigt så räknade jag ut hur mycket mitt hår växer på ett år! Hahaha
2,5 cm i månaden växer mitt hår, vilket innebär att det växt 20 cm sedan jag klippte det.
Och om 4 månader, dvs ett år efter att jag klippte det, så kommer de ha växt 30 cm.
Då kommer jag kunna gå naken med mitt hår som behå!! Fräsigt va?!

Nu vet jag ju inte om detta är speciellt fort, det kanske är normalt att håret växer 3 cm i månaden så mitt hår växer långsamt?

D VA D!

Puss//Karin

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu