Dåligt väder...

Hej.

Idag regnar det här i Holland, eller snarare snöblandat regn.
Själv sitter jag på skolan, med en fyra-timmars lång hål timme att slå ihjäl.
Varför sitter jag inte hemma och myser, tänker ni.
Inte en aning, ärligt talat. Kanske latmasken som slagit till. (Vilket han har börjat göra nu på en regelbunden basis, oroväckande...)

Den enda lektionen jag haft idag är franska, som jag hade i morse. Fy >.<
Men, om jag ska vara ärlig så gillar jag faktiskt mitt nya schema enormt.
Vi har börjat en ny termin nu, och fick våra nya scheman denna veckan.
Jag blev positivt överraskad igår när jag kom till skolan och fick reda på hur mina dagar kommer att se ut framöver.
Slutar kvart i ett alla dagar utom tisdag, då jag har en håltimme på 4 timmar dock. :)
Men med tio min. på cykel hem, så ska jag väll klara mig rätt så bra denna vår?!

På tal om vår...

KAN INTE DEN HÄR EXTREMT LÅNGA OCH TRÅKIGA VINTERN TA SLUT NÅGONGÅNG???
Den här vintern känns så himla lång, jämnförelsevis med förra året.
Då flög månaderna förbi, och studenten, och flytten, och alltsammans.
Men nu...;(

Fyser gör jag också, och nu har vårkläderna börjat ploppa in i butikerna. >.<

Detta året kommer jag att få uppleva min livs första tulpan-vår. Hehe...

Dom här snygga skinnisarna har jag bjudit på, och om nåra timmar kanske de är mina?! Håll tummarna ;)


 

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu