Efterlängtat??

Nu har lovet börjat.
Sitter som vanligt i skolan och väntar på tåget hem >.<

Jag vet ärligt talat inte om lovet är så efterlängtat! (Missförstå mig inte, lov är aldrig fel), men eftersom vi bara varit i skolan två veckor känns det inte lika jobbigt som om vi skulle ha varit här i 6 veckor i streck.
Plus att det är fruktansvärt långt till nästa lov efter detta! (Tja, alltid ska man ju klaga på nått)

Glömde mina hörlurar i morse, som vanligt så Andra Avenyn får vänta ett tag till. :(

I morgon bär det av till Oldenzaal för party party. Första ordentliga partyt sen nyår, ;S
Det är karneval här i Holland (precis som i Rio de Janeiro) och en outfit måste fixas.
Tänkte först på min "naughty police" outfit, men kanske lite väl kallt att strutta runt i nu, med -5 och snö?!
Men, jag fick en annan idé, nämligen...nej. Det får bli överassking, haha.
Kan lägga in bilder efter helgen :)
Tror jag ska ta med datorn till Sverige?!
Hm..

PÅ söndag är det alla hjärtans dag också!
Ska man ge något? I så fall vad?
Ibland önskar jag att jag var i ett lesbiskt förhållande, för tjejer är mycket lättare att köpa alla hjärtans dag present till ;)
Uppskattar killar en gosig nallebjörn som håller i ett hjärta? Nej, troligtvis inte!

Jag vet iallafall vad jag skulle uppskatta på alla hjärtans dag, nämligen Nina Riccis välkända parfym, som jag tyvärr inte kan namnet på! eheh.

Har gått och luktat på den i några månader nu, och jag fullkomligt älskar den.
Kan inte få nog.

Men nu får det vara nog med babbel från min sida.
Ha ett skönt sportlov alla, och ses i Sverige!

"Se upp i backen, fyra hål i nacken"

Puss, Karin.

PARFYMEN, med stort P! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu