Ett cyklande ollon!

Gissa vart jag är?
Nej, skit samma, det här är inte vem vill bli miljonär!

I morse var jag så ofantligt trött att jag inte orkade gå upp vid sju, så jag låg kvar i en och en halv timme och skippade franskan >.<
Hehe.
Pallade inte ta tåget heller, trots att jag rös i över en minut när jag tittade ut genom fönstret och såg snö, blåst och -6 grader.
>.<

Skitsamma, "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" heter det ju, så jag dressade upp med det varmaste jag hade.
När jag gick utanför dörren så såg jag ut som ett ollon. Ärligt talat.
Jag hade dragit på mig luvan, upp med kragen och på med en mega halsduk. Resultat = ett frysande cyklande ollon.
Snyggt.

I kväll ska jag på bio.
Flickan som lekte med elden. Haha, den hade tydligen PREMIÄR för någon vecka sedan och ikväll är det tydligen något Millenium maraton på bion, så vi får se hur det blir.
:)

Mys pys.

Tänkte faktiskt ta en bild på min ollon-outfit men minnet på mobilen var naturligvis fullt. >.<

Nej, nu ska jag nog ta och dra mig hemåt för en powernap och lite Band Hero. :)

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu