Onsdag

Så var det onsdag då, och just nu sitter jag på jobbet och hoppas timmen går fort så jag kan ta mig en rast.

Igår var jag och Lina, som kommit upp från strömstad över dagen, på IKEA och efter det blev det en blixtvisit på ankan. Mycket trevligt.
HAR faktiskt en kamra nu, men den fick Sture låna när hon skulle på Pink och efter det har hon inte visat sig hemma. (Konserten var i fredags, tror jag)
Så är det. Plus att jag inte har ngn sladd så jag kan lägga in bilderna i datorn. Får be Marc ta med den på söndag när han kommer.

Städade även mitt rum igår, låg kläder ÖVERALLT, smink, borstar, trosor och mycket annat. Puh.
Nu är det fint igen, men jag insåg att jag har en helvetes massa kläder med mig!! Jag som vill shoppa. Hur ska jag få med allt hem??

Haha, hade lite tråkigt nu på förmiddagen här på jobbet så jag gjorde ett barn! (Nej, SÅ roligt hade jag inte, jag menade naturligtvis på datorn)

Fy fan för resultatet säger jag bara. Ser ju värre ut än Pinguin Man!!!!
Där stärktes min åsikt om att ALDRIG skaffa barn! ;)

Puss//Karin



Lik far men söt ändå? Hahahaha, knappast!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu