Tråk-inspo

Måndag igen, och klockan är redan halv tolv! Det blir bra det här. :)

Just nu är det ganska lungt här, så jag sitter och kollar lite på olika frisyrer, (jätte bra om man inte har ngt för sig).

Liten update om helgen:
Fredag, slutade vid fyra, åkte hem, slängde i lite kläder i en väska och drog sen ner till skåne.
Var framme runt halv tio, och mötte två förväntansfulla små barn som inte ville annat än leka! Så det har jag gjort nu i två dar..lekt! Men, det är måndag som sagt vilket innebär tillbaka till vuxenlivet.

Fint väder har vi också, men hade man semester så hade detta varit det värsta tänkbara vädret! ;)

Har inga bilder som jag kan lägga upp som är ngt av värde, så här kommer lite av hår-bilderna jag fastnade för!

Puss//Karin


 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu