Juni-väder!

Nu är det verkligen äkta Juni-väder! Blåsigt, moln fast lite för varmt dock. Hela 17 grader, 13 ska det ju vara för att jag ska känna mig riktigt hemma! ;)

Igår var det dock andra bullar. 28 grader varmt, tyvärr ingen sol, så resultatet blev kvavt som i en kuvös!

Ska hoppa in i duschen nu, och sen sticka i väg till skolan för PLUGG! ;D Så roligt så!

Gårdagens outfit+ nya flats (eller rättare sagt, mina första flats :O )

Enjoy!





Postat av: Ewa-Marie

Och vädret här i karlstad har varit toppen. Inga 13 grader här inte :)

Idag ska vi jordfästa pappa. På hans födelsedag. Blir fint hoppas jag...får passa på o kolla te farfar o farmor oxå när vi väl är där.

2010-06-07 @ 12:27:06
URL: http://kimimsan.blogg.se/
Postat av: Marc

In the weekend it will be better again:-)

2010-06-07 @ 17:36:53
Postat av: Christina Axelsson

Vilka snygga sandaler. Blir lite avundsjuk.

2010-06-07 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu