Är det verkligen sant?

Jorå, det är det.
Solen skiner och det är 15 hela plusgrader ute. Rena rama sommarvärmen. :)

Ska strax pallra mig in till stan och göra några ärenden, samt titta om jag hittar något tjusigt.
Känner för att max-uppdatera min garderob nu när våren FAKTISKT har kommit1 ;D

Igår var det party party, därför blir detta ett kort inlägg. (Sitter i skolan med dunkande huvud)
Glömde ju naturligtvis kamera också, men det hade väl alla räknat med?!

LÄngtar såå tills den 25 mars. Dels för att lilla mamma kommer på besök och för att den nya Secret Garden kollektionen från H&M kommer ut i butik då.
Har sett hur mycket fint som helst, så stor shopping får vänta tills nästa vecka ;)

Nu lovar jag något jag inte borde, men OM jag hittar något fint inne i staden så LOVAR jag att knäppa ett kort och lägga upp det på bloggen.
Så det blir lite roligare att läsa! :)

Nej, nu ska jag dra mig,

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu