Jajamänsan,

Idag är det St. Patricks day, den irländska högtiden som firas med att man tar på sig något grönt, dricker sig full och skriker med i irländska folksånger (eftersom man inte kan texten).

Minns förra St. Patricks day (väldigt vagt ^^, ) som jag då firade i Karlstad på den irländska mini-puben the Leprechaun.
Minns att jag tappade mina hämningar på bussen på väg till stan, så väl inte på the Leprechaun hväde jag i mig tre liter öl (som jag inte ens tycker om), plus hade spontant tequila race med fem killar jag träffade i baren.
Nu kanske ni förstår varför mitt minne är lite vagt efter den kvällen.
Minns i alla fall att jag hade skola dagen efter, och det är även fallet den här St. Patricks day.
Men...är det fest så är det FEST!

 

Idag har jag jobbat med projekarbetet igen. Tar en jäkla tid det där alltså.

Är nästan klar nu, behöver bara en sista touch som får bli i morgon och på fredag. Känner mig ganska tillfreds med hur effektivt alltsammans har gått :) Hehe, jag är bra jag! Mohahah

Men, från det ena till det andra med ett litet tredje, så satt jag och lyssnade på  Spotify förut när jag jobbade med projektet. Efter ett tag blir det reklam (som vanligt) och plötsligt hör jag Rolands röst (från Torsk på Tallin, ni som vet. Häääj, detta är Roland. Lyssna på vår nya skiiiiiva......Jajamänsan, jaa eh asså skivan heter så....eh..

Där satt jag i biblioteket med hundratals människor runt mig som ville ha plugg-ro, och jag får kväva fniss attack efter fniss attack. Tillslut brast det, och sen var det folket runt omkring mig som fick kväva fnissattacker. Haha, "där sitter mongot ensam i ett hörn och skrattar som om ingen hade hört n'a".

Haha, men det kan dom få. För ingen har väll roligare än en värmlänning?! ;)

Ps. tar med kameran ikväll för en gångs skull ;) ds.

Puss//Karin

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu