Vår? I H-vete heller.

Hade en fin fin helg, med massor av solsken och vårkänslor på topp.
Vaknar måndag morgon och det snöar!!
>.< Tack så mycket för den!!

Har inte skrivit på ett bra tag nu, vilket beror på en vädligt upptagen period som ligger framför mig.
Kan heller inte sitta hemma i lugn och ro och skriva eftersom vi FORTFARANDE inte har något internet!!
Men, på onsdag som kommer "dom" och installerar skiten. Äntligen!!
Slippa sitta i skolan tills klockan är för mycket bara för att hemma kan man inte checka sin mail, inte kolla schema eller för all del blogga ;)

Sitter och väntar på lektion.
Fick för mig idag att vi började 11.15 vilket naturligtvis inte stämde.
Jag kom till skolan runt 11. Kollade schemat och vi började 10.30.
Så..med 45 min kvar av lektionen fattade jag beslutet att sätta mig och inte göra ett pillebarr.

Åker till Appeldoorn i eftermiddag med Kristin, Chuck, Chris och Merel. :) Najs najs.

Nej, nu avslutar jag detta med noll bilder eftersom jag inte har laddat upp med ngt fräscht.

Puss//Karin





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu