Mamma, när kommer sommaren?

Ja, när fa-an kommer den, kan man ju fråga sig, sin mamma och alla andra!
Den senaste veckan har bestått utav regn, regn, regn-skurar och lite blåst. Mysigt Majväder va?

Men, jag kollade in 10-dygns prognosen vilket ser mer än lovande ut. Första veckan i Juni ska det tydligen bli 25 grader varmt och SOL!
Yay, äntligen kan jag gå ut i kort kort och sola mina bus-ade ben så de får riktig färg. :)

Jag ska njuta med champange och kanske en och annan bakelse? Som vi gjorde nu i helgen. (Fast inomhus, medans vi lyssnade till låten "regn-som-smattrar-mot-fönstret").

Enjoy!












Postat av: Mimmi

Här i sverige har iaf sommaren kommit med besked....så jäkla loveley!!

Men tror nog att ni oxå fått en stänk av detta nu :)

2010-06-03 @ 09:15:38
URL: http://kimimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu