Varför?

Varför är de så ointressant att sitta på en lektion i skolan, tidigt på morgonen?
Spelar ingen roll vilken lektion det än är, så hatar man den ändå, speciellt på måndag mornar.

Har tagit en del bilder nu också, som jag kommer att lägga upp, men jag tror jag väntar till efter helgen då de med stor säkerhet kommer tas massvis med bilder efter jag och Marc nämligen åker till Milano på fredag :)

Kan uppdatera lite vad som hänt då, istället!

Hm, skolan har dragit igång, och jag har en helvetes massa projekt. Inlämningar hit, och inlämningar dit. Jag tror vi har minst en inlämning per dag. Puh...

Sen har jag börjar " på riktigt" med motorcykel körkortet. Har en lektion i veckan, på två timmar, och förra torsdagen var jag för första gången ute och körde på vägen! Hur kul som helst! :D

Att jag har flyttat kanske jag har nämt? Iaf, så har jag flyttat och tagit en hel del bilder också, som kommer åka upp (kanske senare i veckan).

Men som jag nämnde, så är jag väääälidgt upptagen i skolan just nu och har faktiskt inte mycket tid över till annat ;(

Nej, nu ska jag ha PR så måste sluta!

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu